dinsdag 21 maart 2017

Van Bona Vista naar........ waar?

En zo vertrokken we voor de kerstvakantie naar New York afgelopen december. Ik schreef in mijn blog over hoe en wat, maar wat ik je niet vertelde is dat we 3 uur voor onze vlucht naar NY een bezichtiging hadden op het landhuis.

Nu een paar maanden later kan ik eindelijk vertellen dat landhuis Bona Vista per 28 april aanstaande niet meer van ons is. We zijn klaar voor een nieuw project. Een huis met 1000 DIY's, van groot tot klein.  De huidige eigenaresse van ons toekomstige plekje heeft ons nadrukkelijk gevraagd om de lokatie en naam van het pand nog heel even stil te houden en dat respecteren we uiteraard. Helaas, nog even geen blog vol foto's dus, maar enkel deze foto van de gang. Het geeft een beetje de oude sfeer van het huis weer.


Nog maar 5 weken en dan moeten we ingepakt zijn en dat is wederom een hele uitdaging. Ik heb er voor gekozen om bijna geen meubels mee te nemen. Ten eerste passen ze zo mooi in het landhuis en ten tweede jeuken mijn handen om weer te DIY'en en meubels te restylen. Al weken loop ik met een glimlach rond nu is weet welke geweldige klus er op ons ligt te wachten. Een klus waar we 5 jaar voor uit trekken! Dan valt het altijd mee hahahahaha. Ik kan gewoon niet wachten. Mijn Pinterest staat vol met idee├źn die ik maar wat graag wil uitvoeren. Ons nieuwe huis is oud, heel heel oud en heeft een woonoppervlakte van 1100m2. Ja echt waar 1100m2 klusplezier,  hoe leuk is dat!

We hebben gelijk bedacht dat we weer een bioscoop in huis willen en kochten deze week 4 bios stoelen. Dit soort stoelen blijven toch heerlijk comfortabel en spuuglelijk he? hahaha maar ja, in de bios is het donker zullen we maar denken.......



Landhuis Bona Vista wordt door het toekomstige gezin uiteraard voortgezet als prachtig vakantieadres dus iedereen is nog steeds welkom. In de afgelopen 2 jaar heb ik heel wat blogvolgers hier te logeren gehad. Wat was het gezellig met jullie! Jullie namen woontijdschriften, hondenbotten, mijn ICI Paris producten en weet ik wat allemaal voor ons mee. Dank je wel hier voor. Mocht je nou op Bona Vista verblijven na 28 april dan moet je me zeker een berichtje sturen zodat ik je ons nieuwe project kan laten zien!

xx Miranda

9 opmerkingen:

  1. Wauw Miranda. ..... ik ben er stil van maar je handen zullen wel jeuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een spannende uitdaging weer.
    Heel veel succes.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De gang is al helemaal geweldig! Fat wordt een top-huis als het klaar is! Ik kom na 28 april snel kijken! Jullie gaan, neem ik aan, alvast in een hoekje van het huis wonen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat wordt een klein schoon hoekje hahahahah (hopelijk)

      Verwijderen
  4. Dat wordt dan weer een hele klus, kunnen alle huisdieren ook mee?
    Zou wel fijn zijn voor uedereen. ;-)
    Leuk om alles weer te mogen meevolgen
    Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige uitdaging, heel veel succes bij dit nieuwe project ��

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je bericht achter