woensdag 16 november 2016

VliegensVlug

Afgelopen vrijdag landde ik om 08.30 op Schiphol.

Bij de incheckbalie op de luchthaven van Curacao bleek dat ik dubbel geboekt stond. Hierdoor waren er ook 2 stoelen naast elkaar voor mij geboekt. Dat klonk heel prettig! Ik vroeg het meisje voor de grap om geen mensen naast mij te boeken want dan zou ik alleen op 2 stoelen zitten. Ze ging kijken wat ze voor me kon doen. 
Eenmaal bij de gate stond hetzelfde meisje er weer en ik vroeg haar of het was gelukt. Met een grote grijns zei ze JA.
Als enige in het hele toestel had ik niet 2 maar zelfs 3 stoelen voor mijzelf. Wat was dat fijn. Ik heb van de 10 uur vliegtijd er zeker 8 geslapen. Heerlijk languit naar mijn muziek luisteren. Ik ben nog nooit zo snel aan de overkant geweest. Echt vliegensvlug.

In de namiddag zijn we meteen lekker de stad in geweest. Iedereen liep te bibberen van de kou en ik vond het heerlijk. De mooie etalages van de Bijenkorf, de feestverlichting in de winkelstraten., de Passage. Wat een luxe allemaal. Dat heb ik echt gemist. "Quality time" met mijn meiden en "Quality producten" in de stad.
O en de bus die gewoon echt op de minuut aan komt rijden! Ik ging nooit met het OV en als je het dagelijks moet doen kijk je er vast anders tegen aan, maar voor mij was het echt zo georganiseerd.

Zondag hebben we gewandeld in Clingendael. Wat was dat mooi! De aarde was bedekt met een tapijt van bladeren. Je hoeft dus duidelijk niet op de Veluwe te wonen om in een prachtig bos te kunnen wandelen








We hebben gewandeld met Cookie die daar heerlijk kon rennen. Als we voor elke keer dat er "wat een schattig hondje" werd gezegd, een euro hadden gekregen waren we vliegensvlug rijk geworden. Cookie is, met haar 20 cm, een op zichzelf staande attractie !!



De rest van de week zijn we overal en nergens geweest. De markt, de supermarkt, het hondenspeelveldje, gewoon niets bijzonders. Veel vrienden en kennissen vroegen of ik langs kwam, maar ik ben daar heel stellig in: Ik kom voor mijn meiden en als je mij wilt zien dan moet je de kant van Den Haag op komen. Men kan toch moeilijk van mij verwachten dat ik in dat korte weekje dat ik hier ben heel Nederland door ga rijden om vervolgens enkel in de avond mijn meiden te kunnen zien. Toch?
Afijn, we hebben het heel gezellig en de tijd vliegt voorbij. Morgen ga ik weer naar de zon en over 6 weken zie ik de meiden weer om gezamenlijk kerst te vieren in New York.
Laat die 6 weken maar rap voorbij gaan.

XX Miranda 

1 opmerking:

  1. Klinkt als een heerlijke week. Je had meteen ook de koudste te pakken van dit najaar. Maar daar ging het niet om. Samenzijn met je meiden en van elkaar genieten. Dat is zo te lezen goed gelukt.
    En dan ook nog even genieten van je "thuisland" in aanloop naar de feestdagen. Nu weer genieten van de zon. Warmte en zon, dat lijkt mij zo heerljk.
    Gr, Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je bericht achter