zondag 5 juni 2016

Een kleurrijk begin

Het is al weer juni. Ongelofelijk hoe snel de tijd gaat. Hoewel in Nederland een jaar al snel voorbij ging gaan de "tropenjaren" nog veel sneller. Een jaar geleden was ik dozen aan het vullen, afscheid genomen van mijn prachtige Friese paard en we hielden een garage sale.

Nu 10 maanden na mijn emigratie ben ik weer aan het schuiven met onze spullen. Nee, we gaan niet verhuizen maar ik vond het tijd voor verandering. Onze antraciet grijze bank stond al een tijdje buiten op de achter porch. Nou dat bleek geen succes! Het stof en zand dat er dagelijks op kwam was ik nu meer dan zat. De bank moest dus weer naar binnen; maar waar? Nou heel wat geschuif hebben we nu een "nieuwe" zitkamer. Wat hou ik toch van deze stijl. Het maakt niet uit hoe je het neerzet want door de rustige kleuren past het altijd weer feilloos bij elkaar.
Wanneer je niet beter weet lijkt het een interieur uit een boerderijtje, maar het is toch echt een Landhuis uit 1787. De vloer blijf ik verbazingwekkend mooi vinden. Wanneer ik me bedenkt dat de tegels na al die jaren nog steeds vast liggen en hun kleur hebben realiseer ik me weer eens te meer wat een vaklui er vroeger toch bestonden.




Nog wat meer kleur was er vanochtend bij de Colorwalk 2016. Charlotte ging samen met haar vriendinnen om 06.30 al van start. Ongeveer 6 kilometer door Willemstad wandelen en allemaal standjes waar je bedolven werd onder vrolijke kleuren. Het eiland is al vol van kleur maar nu was het echt heeeeeeel bont. Op de achtergrond de Wilhelminabrug 56,4 meter hoog. Er overheen rijden blijft spectaculair.




Alle kleuren mensen met alle kleuren van de regenboog. Hoe mooi is dat!
Inmiddels heeft Charlotte al 3 keer onder de douche gestaan, maar ze blijft iets weg hebben van een multi color smurf hahahahaha. Ach het zal wel slijten. Dat is zo mooi van wonen op dit eiland: Niemand die er iets van zegt. Leven en laten leven!

XX Miranda





2 opmerkingen:

  1. Wat gaat de tijd snel, en wat fijn dat jullie het zo goed hebben daar.
    Heel leuk om te zien dat Charlotte het ook zo naar haar zin heeft.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het gaat heerlijk hier. Geen code geel en oranje hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je bericht achter