donderdag 30 juli 2015

Rust in de (voor)TENT

Pfffff. Nu realiseer ik me pas hoe druk we zijn geweest. Ook al lig ik heerlijk op het stand ik heb nog niet echt een vakantie gevoel.  Meer een aan een schakeling van activiteiten die ik moet doorlopen  om tot een einddoel te komen.  Onze Joep logeert bij dochter Nicole en hij geniet enorm van het wandelen op het strand en de speelweide met ander honden.  Er is in de laatste weken voor ons vertrek natuurlijk niet zoveel aandacht voor hem geweest maar nu haalt hij dat helemaal in !!
Hij ligt in de avonden te snurken op zijn kleedje.....

Zelf "snurken" we nog niet zoveel. Wij slapen allemaal nog niet door. Gewoon nog teveel in het koppie. Het fijne is dat je in een warm land als Spanje ook eigenlijk niet zoveel slaap nodig hebt. Het is fijn om gewoon weer even een "huis" te hebben. Ook al staat deze op wielen, ik heb wel mijn eigen spulletjes om heen en kan weer even lekker met potten en pannen sjouwen, gewoon afwassen een boodschapje doen. Raar eigenlijk dat je tot rust kan komen door de dagelijkse camping routine.
Even wat meer tijd voor Charlotte die de laatste tijd ook veel op zichzelf was aangewezen. Zodra we op Curacao zijn moet ze meteen naar school en dus hebben we nu 2 weken quality time. Samen van de glijbaan in het zwembad, even naar de mac Donalds (gratis WIFI ;) ), we genieten.

Vandaag is het bewolkt en dat is heerlijk. Even adempauze en rust in de tent.



xx Miranda

4 opmerkingen:

  1. Leker meis, de rust komt wel weer, geniet eerst maar ff van deze qualitytime

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zit natuurlijk al een poos in die draaimolen en dat heeft even de tijd nodig maar dat komt wel. Geniet nu van die 2 weken en de rest komt vanzelf

    fijn weekend alvast

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ervaringen hebben jullie opgedaan de afgelopen tijd, logisch dat je even op adem moet komen.
    Als je straks bewoner bent op Curaçao kun je vast snel genieten van relaxte leven ;-)
    Enjoy, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,

    Geniet van deze quality time samen.

    Liefs Vittoria :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je bericht achter