zondag 5 juli 2015

Ik vertrek feest

Gisteren was het dan zo ver. We hadden iedereen uitgenodigd om samen te komen en ons vertrek te vieren. Het weer was heerlijk tropisch en de sfeer zat er goed in.
Iedereen wil natuurlijk van alles weten over onze plannen. Wat ook opviel is dat velen zeiden: Als ik de kans krijg......" Ja dat zeiden wij ook maar ik kan nu al uit ervaring vertellen dat de kans krijgen en hem daadwerkelijk ook pakken 2 verschillende dingen zijn. Als het moment daar is, nou dan krijg je toch even de kriebels.
Inmiddels zijn wij dat stadium al voorbijen voelt ons avontuur met de dag beter. Wat hebben we er zin in!!

De stal waar 2 maanden geleden Jitske en Rambo stonden staat nu vol met dozen en pakketten. De teller staat op 98 dozen en 92 pakketten. Het huis is dan nu ook bijna leeg en we hebben nog 3 weken. Dat geeft nu echt rust, heerlijk.

De komende week wordt een week van papieren regelen. Uittreksels, verzekeringen en ook opzeggingen. Niks aan maar het hoort er bij.

Ik heb voor ons "Ik Vertrek Feest" een kort filmpje gemaakt van 15 jaar wonen in Onder de Beuk. Misschien vind jet het leuk om hem te zien :) Op mijn YouTube kanaal Onder de Beuk kun je hem vinden. https://youtu.be/ECyY1PcxAog



xx
Miranda


7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig filmpje heb je gemaakt mooi,ontroerend,vrolijk,gezellig het heeft het allemaal.Heel speciaal dat je dit wilt delen met ons.Een prachtig leven met je gezin in jullie nieuwe uitdaging.Lieve groet Dédy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het filmpje geeft de mooie en minder mooie herinneringen aan de tijd in jullie huis in Nederland heel mooi weer. Veel succes nog met de laatste loodjes!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had het filmpje al gezien, en wel fijn dat je er goed weer bij had.
    Maar die kans waar jij het over hebt zou ik nooit willen, moet er niet aan denken om mijn gezin en familie achter te laten. Maar bij jou gaat het gezin mee, dat scheelt.
    Succes met de laatste dozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee...die kans zou ook mij niet trekken! Net terug van een vakantie in Frankrijk, waar we veel huizen hebben bekeken. Manlief wil graag een huis kopen, maar mij trekt het totaal niet. Vind het hier heerlijk, met familie en vrienden en wil hier oud worden. Maar dat houdt niet tegen dat ik het leuk vind jouw avonturen te volgen en te zien hoe jullie het daar gaan rooien. Heel veel succes gewenst!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend, bijna zover.....kan me voorstellen dat het kriebelt ondanks dat je er helemaal achterstaat. Het is ook niet niks. Heel veel succes verder met alles regelen ed.

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is nu echt af tellen net als OUD en NIEUW jaar ook altijd weer spannend wat het nieuwe jaar zal brengen ,ook deze onderneming is spannend maar komt vast wel goed .Ikvolg je nog niet zolang op Facebook maar wil jullie toch heel graag alle goeds toewensen .groet van Truus deJong ikben ook te vinden op Facebook onder de naam :atelier t,OPSLAG .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig filmpje over jullie leven, het ontroerde mij zelfs, jullie zijn een warm gezin. Het is nu echt klaar hier in Nederland en ik wens jullie het ALLER ALLERbeste en héél veel geluk in Curaçao waar een nieuwe levensfase kan gaan beginnen. Ik hoop nog veel filmpjes te mogen bekijken in de toekomst....veel liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je bericht achter