woensdag 24 juni 2015

Op schema

Inmiddels staat de teller op 67 dozen. Allemaal netjes uitgezocht,  genummerd en op de paklijst gezet. Er begint schot in te komen. Vandaag hebben we de gordijnen afgehaald en het huis begint er nu meteen kaler uit te zien.  Ik zie nu de enorme berg uitgepakte bubbeltjes plastic en lege dozen al voor me die we straks over houden. Helaas laat ik hiermee wel een enorme ecologische voetafdruk achter op Curacao. Maar dit is de manier waarop de douane vereist dat de zeecontainer wordt ingepakt en uiteraard houden we ons daar strikt aan. Ik moet er niet aan denken om straks een hoop ellende te hebben en extra lang op onze huisraad te moeten wachten.......

Veel overbodige spulletjes verkoop ik op marktplaats en het meeste moet verzonden worden. Het meisje bij de TNT balie van de Plus begint me al te herkennen. Ik kom nu bijna dagelijks een pakketje brengen. Het goede daarvan is dat ik geen boodschap meer te kort kom hahahahaha. Alles is in huis.

Tussen alles in ben ik een afscheidsfilm aan het maken. Een filpmje over 15 jaar wonen in "Onder de Beuk". Hoe het begon als oud boerderijtje tot nu; 15 jaar later. Het opgroeien van de meiden en uiteraard komen alle dieren die hier gewoond hebben ook aan bod.  Er waren hier geweldige momenten van blijdschap en uiteraard ook vreselijk verdrietige momenten. Ik zoek de foto's en oude videofilmpjes uit en voel de liefde die we hier altijd hebben mogen ervaren met elkaar en de mensen om ons heen. Prachtig om terug te zien.....





VOOR



NA




16 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd hoe je het gaat krijgen in je nieuwe paradijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ervaring dit
    Wij hebben kennisen op het eiland wonen ze hebben daar ook een B&B .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Landhuis Siberie heet het .. sterkte met het in pakken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Landhuis Siberie heet het .. sterkte met het in pakken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heeft ook een blog landhuis sibirie

      Verwijderen
  5. Wat een ervaring dit
    Wij hebben kennisen op het eiland wonen ze hebben daar ook een B&B .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een geweldige uitdaging voor jullie maar er gaan toch een hoop emoties aan vooraf.
    Veel succes met alles.
    Groetjes Brenda ( wonen in je eigen stijl )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weemoedig zou ik me voelen deze periode......maar mooi dat je het zo vastlegt....en een nieuwe droom wordt waargemaakt.....ook weer prachtig ! Sterkte en succes met alles!

    Lieve groet Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben van deze boerderij destijds een paleisje gemaakt. Leuk om de voor- en na-foto's te zien. Goed idee om er een filmpje van te maken! In Curaçao zitten jullie al in het paradijs, dus ben benieuwd hoe jullie verblijf daar zal uitzien...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou het zelf nooit kunnen, dan maar dromen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik voel met jullie mee. Al die herinneringen en het afscheid van alles... Spullen zijn vergankelijk en deze plek laten jullie achter je, maar de herinnering neem je met je mee... Die is niet aan een plaats gebonden. Succes met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zal een hele mooie maar zeer emotionele film worden!
    Maar ook voor later is het een hele mooie en dierbare herinnering!

    Liefs Vittoria ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lijkt het me moeilijk zo'n prachtig stekje te verlaten. Maar ook weer spannend om een nieuw avontuur aan te gaan, hoor. Goed dat je alles vastlegt. En nu weer nieuwe herinneringen creëren natuurlijk :-)
    Veel succes!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het lijkt me een moeilijke periode waar je nu in zit. Helaas moet je hier doorheen. Je gaat een nieuwe droom tegemoet en dat is weer een heel avontuur. Nu nog even wat dozen inpakken. Succes! (veel werk!!!!!)
    Groet, Margo
    (casadinarda.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De tijd vliegt voor je het weet is het zo ver sterkte nog met alles regelen inpakken of weg doen groetjes caro xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waar kan ik je advertenties vinden op marktplaats?
    Veel succes met alles!!
    Grs Rina

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je bericht achter