woensdag 17 juni 2015

Dag Pluisje xx

3 jaar geleden kwamen we terug uit Spanje en zat er in het weiland een schattig zwart wit poesje.  Warner zag haar zitten en was meteen verkocht ze mocht blijven. We hebben uiteraard Amivedi gecheked maar niemand miste haar. Ze had geen chip dus de eigenaar was niet meer te achterhalen.

We noemde haar Moosje.















Een paar weken later vond ik in mijn inloopkast 4 schattige kittens. Moosje bleek zwanger.  Voor alle kittens werd een huisje in de buurt gevonden, ook voor Pluisje. Veel verdriet bij Charlotte, ze wilde er zo graag 1 houden. Naast Moosje had ik Sammy, een dikke rode kater, ook al dus ik vond het wel genoeg. Het nieuwe huis van Pluis werd bewoond door een kater die in Pluis een hapklaar brokje zag. Pluis kwam dus de zelfde avond weer terug.
Pluisje is uiterst rechts.

Ik sloop met Pluisje de trap op naar de kamer van Charlotte. Ze lag al heerlijk te slapen en ik zette Pluisje op haar buik. Je begrijpt........ Dan ben je DE BESTE MOEDER van de hele wereld hahahahah.

Vandaag is Pluisje meegegaan met een jong gezin dat tegenover mijn ouders woont. Een leuk adresje met een tuin en genoeg ruimte voor Pluisje van de boerderij. Hij ging niet zomaar mee hoor. Hij verzette zich en eenmaal buiten wist hij het kooitje te openen en weg was hij hahahaha; de kleine doerak. Hij liet zich gelukkig snel pakken en ging voor de 2e keer in het kooitje. Hij accepteerde zijn nieuwe leventje.

xx Pluisje, we'll miss you.



11 opmerkingen:

  1. Lijkt me zo erg om al die lieve dieren achter te moeten laten..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Te gevaarlijk met al de zwerfhonden op het eiland, vaak vallen de katten ten prooi.

      Verwijderen
    2. De zwerfhonden komen je yuin niet in, en over het algemeen zijn kitten een stuk sneller hoor. Het is zo jammer, je zult ze missen.

      Verwijderen
  3. Jeetje, de tekst deed raar. Natuurlijk bedoel ik tuin en ipv kitten katten. Overigens heeft de wijk Mahaai nauwelijks zwerfhonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie moeten wel heel veel afscheid nemen! En hoe gaat het met Charlotte nu?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heeft er vrede mee :) Het is zoals het is.....

      Verwijderen
  5. Dat lijkt me zwaar. Als ik dat koppie zo zie...smelt, smelt.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moeilijk hoor maar er is gewoon geen andere keus. Dit lijkt me het ergste om je dieren achter te laten. Sterkte ermee hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg lijkt me dat, ik zou ze mee genomen hebben, ik zou mijn dieren missen. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poeh, afscheid van zoveel dieren. Lijkt me nog het moeilijkst van heel je verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je bericht achter