donderdag 21 mei 2015

Winkel van Sinkel

Het is een komen en gaan bij Onder de Beuk. Ik heb heel veel spulletjes op marktplaats gezet en er wordt goed geboden op onze huisraad. Gemiddeld hebben we 4 kopers per dag aan huis. Wat een leuke diversiteit aan mensen oplevert met een dito scala aan verhalen.

Een vader en zijn jonge zoon kwamen onze voetbaltafel en biljart ophalen. Niet voor zich zelf maar voor een jongerendag voor de kerk. Een klein theekastje werd gehaald door een DIY volgster, dus we raakten even aan de praat over mijn emigratie en haar "nieuwe" leven na borstkanker. Allebei klaar voor een nieuw begin. De flipperkast meneer die de kast ter plekke afkraakte om af te pingelen; ben er mooi niet ingetrapt hihihihi.
Veel jonge meiden voor de paarden spullen en ga zo maar door. We beginnen er inmiddels lol in te krijgen en vinden het leuk om met al deze mensen een praatje te maken, wat natuurlijk wel weer gigantisch ophoudt, maar goed. We maken vorderingen en het wordt al leger.

Dat lege is maar tijdelijk want tegelijkertijd ben ik druk bezig met allerlei spullen aan te schaffen voor de inrichting van Bona Vista. Eigenlijk is het dus een soort ruilhandel.

Over de interieurstijl die ik op Bona Vista ga voeren ben ik inmiddels wel uit. Het landelijke stijltje dat ik bij Onder de Beuk heb zou echt te sober zijn voor het landhuis. Bona Vista vraagt om meer grandeur en dus kies ik voor Landelijk Klassiek. Ik kan je vertellen daar is weinig voor te vinden en dus vul ik mijn avonden met de laptop op schoot. Hele avonden googelen en marktplaats af zoeken.

Zaterdag de garage sale, ben benieuwd........

xx
Miranda


8 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met je garage sale
    Gr.Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met je garage sale
    Gr.Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wens je veel vekoop plezier liefs woutje x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wens je veel vekoop plezier liefs woutje x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt benieuwd naar je nieuwe inrichting. Een mooi zomers beachehouse is ook heel mooi... Veel succes met de verkoop van alles liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes.....ik benieuwd naar je nieuwe inrichting daar!!

    groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook wel met een dubbel gevoel denk ik zo. Bij landelijk klassiek kan ik me nog niet echt een voorstelling maken maar jou kennende komt het helemaal goed
    Fijn weekend en succes met de verkoop

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend hoor alles weg en dan weer op nieuw inrichten ,heel veel succes !!
    Gr v,Truus deJong .

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je bericht achter