zaterdag 16 mei 2015

Hoop, Geloof en Liefde.

"Ga je mee naar Miami", vroeg Warner halverwege Maart.

Hij zou voor een zakenreis 5 dagen naar Miami gaan. Ja tuurlijk ga ik mee. Meestal ga ik dat eigenlijk niet omdat Charlotte "nog maar 13" is en ik haar natuurlijk geen week alleen achterlaat. Maar nu konden de studerende  zussen wel 5 dagen naar huis komen en met haar doorbrengen, dus ja GRAAG.

Miami.... Ik ken het alleen van de hitserie uit de jaren'90: Miami Vice, hahahahaha, ja  ja, ZO OUD ben ik al. En verder natuurlijk de filmpjes met skatende mensen langs de boulevard en meer van dat soort stereotypische beelden.  Nou dat lijkt me wel wat dus graag.

Inmiddels hebben we natuurlijk hele andere plannen en is de planning strak dus ja Miami... hmmm ik heb eigenlijk helemaal geen tijd. Maar creatief als we zijn hebben we natuurlijk alweer een plan B op de plank liggen.

Maandag 8 juni vliegen we naar Miami, kijken we er 2 dagen rond en gaan we op woensdag naar Curacao. Dat is dan maar 3 uur vliegen, dus "om de hoek". Kan ik mooi wat films en foto's maken, maten opnemen en met mijn koffer vol kleurenstalen door het landhuis dwalen, o wat klinkt dat heerlijk.  JA, JA, JA. Ik heb er zin in.
En dan nog beter; op de donderdag zitten we bij de notaris voor de overdracht en wat blijkt dat is onze trouwdag. Hoe leuk, we zijn dan 22 jaar getrouwd en gaan op Curacao naar de notaris om allebei onze handtekening zetten voor een nieuw begin.

Op 11 juni 2015 zet ik opnieuw mijn handtekening onder een verbintenis en hopelijk blijkt die net zo liefdevol als ons huwelijk.

XX
Miranda




14 opmerkingen:

  1. Sterkte met alles het is een hele onderneming. Ik kijk uit naar je foto's en video's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig avontuur,Miranda! Kan m voorstellen dat je hoofd omloopt met ideeen, gaaf hoor een project van a tot z aanpakken. Heel veel plezier en succes op Curacao.
    Ik zal je DIY filmpjes wel missen hoor!
    Groetjes Sandra
    Bijsandrathuis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miami is super! Ben een paar keer met mijn man meegereisd (ook voor zaken) en het is daar zo heerlijk! Ik hoop dat je een hele gave tijd hebt daar en natuurlijk op Curacao, heel veel plezier!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Miranda klinkt allemaal super!!! En de specifieke datum is n symbolische mooie start. 💖 Liefde voor elkaar, liefde voor n nieuwe uitdaging en liefde voor en in n nieuw huis!!! Geniet samen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes en plezier in jullie nieuwe avontuur!:) liefs danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes met alles wat jullie gaan ondernemen, hoor.
    Spannend!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannende tijd gaan jullie tegemoet.
    Het word vast prachtig jullie landhuis op Curaçao, wie weet kunnen we er nog eens van meegenieten!..
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héél veel succes ... in alles wat nu je pad kruist !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pfff, vind het heel wat. Gaan alle kids met je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmm had mn bericht ook op n creatieve manier geplaatst, hahaha
    Dan nog maar n keer :))
    Van harte proficiat met jullie nieuwe stulp, heel veel geluk en voor de komende maanden, heel veel succes

    Lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dus toch !!!
    Ik had je vorige post even gemist maar had al het vermoeden dat je naar Curacao zou gaan verhuizen ;-)
    Wat een schitterend landgoed !! en als je gasten kunt ontvangen komen wij zeer zeker graag langs.
    Ik zou er niet willen wonen, nee daarvoor vind ik het eiland te klein,te beperkt wat weg kunnen betreft en ook te heet hoor, haha
    Ik hoop dat jullie er heel veel gaan genieten maar dat moet lukken met zo'n huis toch ;-)

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat geweldig allemaal wens jullie dan ook veel geluk met dit nieuwe begin groetjes caro

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een enorme stap om te zetten, maar wat leuk!! Heel veel geluk voor de toekomst. En ja, een goed teken als de overdracht op dezelfde dag is als jullie trouwdag, toch? Toen heeft dat ook goed uitgepakt. Spannend allemaal, wat een avontuur. Leuk dat we dat ook mogen volgen nu. Hoop alleen dat jullie beter zijn voorbereid dan sommige koppels bij 'Ik vertrek", hihi. Maar ik heb zo'n vermoeden van wel...Succes!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk allemaal en spannend om dit met jullie mee te volgen. Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je bericht achter