woensdag 22 april 2015

Meivakantie

Nog 2 dagen en de vakantie begint YEAH YEAH

Koningsdag in ons dorp is een echt ons kent ons feestje en als je er dan al 15 jaar woont ken je ook echt wel heel veel mensen. Vakanties worden dus pas na de koningsdag gepland. Zo ook dit jaar.
We stappen dinsdag in het vliegtuig, wederom naar "mijn" geliefd Curacao. Sinds jaren HET favoriete eiland van het hele gezin. Afgelopen kerst waren we er met z'n zevenen en nu vertrekken we slechts met z'n drieën.

Wat ik jullie nog niet verteld heb is dat de verkoop van ons huis inmiddels gedaan is. Na de vakantie regelen we de zaken verder. Een nieuw plan wacht op ons maar vooralsnog is dat nog niet rond. Huis verkocht en nog niets er voor terug. Weet je hoe spannend dat is ?!!!! Een heleboel om over na te denken terwijl ik op mijn strandbedje in de babyblauwe zee lig te staren. Wat gloort er aan nieuwe mogelijkheden, welk avontuur lonkt er.....

Zaterdag dus wel een DIY, maar dan even 2 weken pauze.

xx
Miranda


27 opmerkingen:

  1. Wat een geluk zeg...binnen een week je huis verkocht! Een hele geruststelling denk ik zo. Maar dan het vervolg. Spannend hoor! Geniet van je vakantie en ik kijk weer uit naar zaterdag.
    Veld liefs,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!! Daar hoef je je dus geen zorgen meer over te maken. De dagen op Curacao kun je inderdaad goed benutten om je gedachten eens flink te laten gaan over jullie wensen.

    Spannend maar eerst genieten van een heerlijke vakantie! Veel plezier!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is snel verkocht...proficiat hoor.
    Alvast een fijne vakantie...zal je DIY Zaterdag wel missen.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat snel......proficiat!!!
    Ooh heerlijk naar Curacao zeg
    Mijn man komt van Aruba....ons geliefde eiland!!

    Ik kijk uit naar je Diy as zaterdag en natuurlijk een fijne vakantie gewenst....geniet ervan.

    Groet, Laura


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Dat ging snel, maar ook wel begrijpelijk, want het was ook echt heel mooi. En nu nieuwe plannen maken, spannend. Altijd fijn om dat te kunnen doen aan een mooi strand met blauwe luchten, tropisch zonnetje, cocktailtje in je hand...hmmmm.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vooruitzicht zeg, vakantie en dan in je achterhoofd weten dat je huis verkocht is...gefeliciteerd, heel fijn voor jullie.
    Ga lekker genieten, lekker warm weer en een prachtige zee.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo vlug al ...
    Geniet van je vakantie !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In de zon nieuwe plannen maken en uitwerken; er zijn slechtere omstandigheden! Geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met de super snelle verkoop van jullie huis , ik wist dat dit pareltje niet lang te koop zou staan .
    Een hele fijne vakantie gewenst en tot binnen twee weken .
    Gelukkig hebben we nog ééntje te goed.
    Groetjes
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal super inderdaad wel spannend fijne vakantie lekker genieten Gr Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een snelle beslissers joh �� hihi nu heb ik liefdesverdriet.. begrijp je helemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he Denise xx
      We laten allebei iets achter en we gaan allebei weer iets moois tegemoet. Ik kan alleen maar heel blij voor jullie zijn, want er wacht jullie zo'n heerlijk leven Onder de Beuk. Een huis dat voor ons (en ook voor de eerste bewoners) altijd als een hele warme jas heeft gevoeld. Ik gun het jullie van harte!!

      Verwijderen
  12. Jeetje...dat hebben jullie snel verkocht! Spannend!
    Geniet van jullie vakantie.....wij vertrekken ook binnenkort:))

    Groetjes Anita

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mag ik met je mee?? wat een heerlijk plekje!
    En gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis: nu komen er spannende tijden maar wel heel leuk!
    Fijne vakantie!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartelijk gefeliciteerd met de snelle verkoop.
    Veel plezier op Curacao. Misschien vinden jullie daar je nieuwe optrekje wel ....

    Groetjes,
    Sanny (sanny's Life)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn voor jullie!
    Heerlijk van genieten op Curaçao, het is daar zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo, dat is is snel. Maar wel leuk voor je.
    Trouwens dat vooruitzicht om even te relaxen in Curacao zou ik ook wel willen. Heerlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo dat is snel verkocht, maar het is ook een ontzettend mooie boerderij! Geniet van de zon en de zee!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zomaar weg jullie stulp... ;-( maar wel fijn in deze tijd van langzame verkoop.
    En dan naar Curacao.......hmmmmm heerlijk ik voel het warme water nu al.......lekker eten bij Hooks Hut op het strand........ genieten Cas Abao Beach......... een tocht met De Insulinde naar klein Curacao...... ohhhhh mag ik mee ;-)
    Ken het allemaal hoor, genieten met een grote G !!!!
    En jullie gaan vast ergen een B&B beginnen of een Camping ergens in het buitenland of inderdaad verhuizen naar dit mooi eiland.
    Ben benieuwd hoor ;-)

    Fijne vakantie !!!

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte proficiat met die snelle verkoop. Tja...het is ook zo'n uniek stekje!
    Veel plezier in de vakantie en met de verdere plannen!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijk gevoel om zo op vakantie te gaan met de weet dat jullie mooie huis verkocht is.
    Nu even lekker relaxen op vakantie en dan weer volop plannen maken voor de toekomst.
    Heel veel plezier op vakantie.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Huis verkocht en alleen nog maar leuke plannen maken....geniet van je vakantie en als ik naar die prachtige foto kijk, lijkt me dat niet al te moeilijk....Veel plezier en goede reis...liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. fijne vakantie toegewenst en gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis.
    mooi blog heb je zeg... erg leuk.

    groetjes Antoinette
    tetshuisje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele fijne vakantie Miranda, veel succes met het kopen van een ander huis! Maar eerst nu genieten........:)

    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is al snel maar sta er niet van te kijken, prachtig huis! Geniet van de vakantie.

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw zeg...super gaaf!
    Ik kijk altijd heel graag naar het programma "ik vertrek". Dus dit ga ik zeker volgen!
    En je hoeft je niet druk te maken om je DIY projecten.Ik kan hier voorlopig nog mee vooruit ;))
    Heel veel succes met alles!!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je bericht achter