zaterdag 18 april 2015

DIY Oud dienblad

Vandaag een makkelijke en snelle DIY. Een leuk dienblad dat mooi in een sober interieur past.

Dit heb je nodig :

4 latten/ plankjes 60x9  (3 cm dik)
2 latjes van  36x4 (2 cm dik)
2 handgreepjes
Schroeven
Schroefboormachine
Esatto Loogbeits. Kleur Oude Eik
Kwast




Leg de 4 plankjes naast elkaar

Schroef de 2 kleine latjes erop. Iets van de zijkanten af.



Schroef de handgreepjes erop


Schilder het geheel met de Esatto Loogbeits


Dit is mijn eindresultaat







29 opmerkingen:

  1. Leuk weer en Easy!!!!
    Had echt niet gekund hoor geen filmpje plaatsen hihi.....
    Super mooi jullie huis.....spannend met de verkoop zeg, dat gaat vast snel gebeuren kan niet anders.
    Heel veel succes ermee!

    Liefs Laura

    (hetlandelijkgebeuren.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahha. ik kon het ook niet over mijn hart verkrijgen .....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja...inderdaad....een eenvoudige! :))
    Eenvoudig maar weer super mooi!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe simpel kan het zijn! Maar er moet wel iemand op het idee komen, om zoiets moois te maken. Kun je stap 2 nog eens uitleggen?...hahaha....
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super gaaf zeg. Dank je wel voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooi resultaat. Bedankt weer voor je inspiratie!

    Fijn weekend. Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeetje hoe makkelijk kan t zijn?? Maar bedenk t maar!,
    Bedankt elke keer voor je leuke ideeen💕

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he, mooi hoeft niet altijd moeilijk te zijn :P

      Verwijderen
  8. héél leuk, die ga ik denk ik maken, net als de zuil hihih.
    dankjewel, en een fijn weekend!

    Liefs,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel bij blijven he Mandy hhahahha. Beetje doorwerken hoor. Fijn weekend!

      Verwijderen
  9. Deze gaat weer in menig woonkamer staan .
    Super leuk en eenvoudig .
    Fantastisch produkt , die loogbeits . Leg je maar één laag?
    Groetjes
    Christel van Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Christel, ik heb hier maar 1 laag gedaan, was al genoeg :)

      Verwijderen
  10. Elke week weer spannend......wat bedenk je nu weer! Mooi dienblad dat makkelijk is te maken. Wat is de loogbeits toch een fijn product! We gaan weer aan de slag.
    Goed weekend,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elke week is het voor mij ook weer spannend om te horen of jullie het leuk vinden en er wat aan hebben. Op naar zaterdag.

      Verwijderen
  11. Zo gaaf weer! Ja loogbeits is een superproduct!
    Groetjes, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah...grrrr.....en ik koop zoiets voor veel geld?? haha..... Mooi geworden! Het lijkt idd heel veel op het dienblad wat ik een paar jaar geleden bij de Postal heb gekocht.
    Wat weer leuk bedacht, ik kijk telkens uit naar je ideeën!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst zelf denken en dan pas kopen hahaha. Op naar volgende week

      Verwijderen
  13. Super leuk weer Miranda....ik heb het oude schilderij gemaakt alleen in lichte kleuren....als je interesse hebt kijk maar op mijn blog www.mj-house.blogspot.com ...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ben ik blij met jou.
    Dat ik jou ontdekt heb.
    Wat een leuke dingen maak je.
    En ook zo simpel.
    Mijn handen jeuken om te beginnen.

    gr. Anita
    Die wit blonde die bij bloggersdag naast je dochter zat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Anita. lekker zelf wat maken geeft zoveel voldoening xx

      Verwijderen
  15. Ik heb net jou blog ondekt te gek wat een creativiteit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik heb jou dienblad gemaakt en is mooi gelukt jij weet de bloggers wel te inspireren bedankt !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super zeg! heb ik er net 1 gekocht:(((((
    leuk voor je dat je gaat verhuizen, wat een super droomhuis! wow:))
    hopelijk ga je ook nog wel diy erop zetten, ik heb net je blog ontdekt, nadat ik het al en paarkeer tegen kwam op andere blogs
    groetjes, Inge R

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je bericht achter