woensdag 25 februari 2015

Stoere schoonmaaksters

Gisterenochtend stond ik al vroeg klaar om de nieuwe DIY op te nemen totdat de telefoon ging. Onbekend nummer. Wie belt er nou in de vakantie om 08.00 pfffffft.

Het bleek de schoonmaakster van het kantoor van mijn man te zijn. Totdat wij het bedrijf verkochten was ik fulltime werkzaam in het bedrijf en het contact met de schoonmaakdienst liep altijd via mij. Nu bijna 2 jaar later belt ze instinctief nog steeds  mij, toch lief, uit het oog maar niet uit het hart.hihi

Maandagavond tijdens de schoonmaak zagen ze 2 mannen lopen op een andere verdieping dan waar het kantoor van mijn man gehuisvest is. Ze (2 dames) schrokken zich een ongeluk want er kan onmogelijk iemand in het pand zijn op het tijdstip dat zij werken.

Ze bedachten zich geen seconde en belde 112 en zette de achtervolging in. HOE STOER IS DAT!!
Het bleken 3 behoorlijk gespierde kerels te zijn die het op een rennen zetten. De dames wisten ze te voet te achtervolgen totdat de politie ze in het vizier had.  Ze sprongen een auto in waar een 4e op ze zat te wachten. Tijdens een wildwest achtervolging verloren ze de macht over het stuur en belandden in een sloot. 3 gingen er vandoor maar de politie kon gelukkig 1 man inrekenen. De auto lag vol met laptops van een ander bedrijf dat in het pand is gevestigd. "Ons kantoor" bleef gelukkig gespaard, er ontbreekt niets.

Door het snelle handelen van de stoere dames zijn ze gepakt. Een goed staaltje GIRLPOWER.

Voor wie het politiebericht wil lezen, hierbij de link.

http://www.dichtbij.nl/eemland/regionaal-nieuws/artikel/3912909/wilde-achtervolging-in-amersfoort-na-inbraak-.aspx

8 opmerkingen:

  1. Heel stoer van deze dames en gelukkig is er niets ergs gebeurd want je weet tegenwoordig maar nooit als je zo een actie onderneemt.
    groetjes Brenda
    brendaschneider.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een moedige dames zeg . Ik weet niet of ik er achter zou lopen :))
    Ze verdienen een medaille , de stoere schoonmaaksters .
    Grtjs
    Christel ,Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een groot compliment voor de schoonmaaksters!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die staan hun mannetje wel zeg
    Petje af voor deze stoere dames.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankzij de dames is er waarschijnlijk erger voorkomen, zo stoer dat ze dit deden...

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pffff....petje af hoor! Ik had het denk ik niet gedurfd! waar zouden we zijn zonder zulke stoere vrouwen....

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel stoer, maar ook wel gedurfd. Want je weet nooit wat die heren bij zich konden hebben.
    De dames verdienen een lintje....

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je bericht achter