dinsdag 10 februari 2015

Miss Charly

Terwijl ik druk bezig ben met het maken van mijn DIY over de oude poer heeft mijn 13 jarige dochter zo haar eigen visie over hoe ik dat beter zou kunnen doen.
Laten we eerlijk zijn, met de presentaties op school en het bijhouden van al haar social media contacten is ze mij natuurlijk ver voor uit. Als ik denk aan mijn spreekbeurten ten opzichte van haar powerpoint presentaties dan staat dat inderdaad niet in verhouding. Ik ben de eerste om dat toe te geven. Dus ik luister.

 We kijken samen naar Enzo Knol, "DE" YouTube hit onder jongeren in haar leeftijdscategorie en inderdaad de filmpjes zijn snel en vlot. Er wordt veel in geknipt waardoor de filmpjes heel modern zijn. De nodige onderbroekenlol erbij. Ik snap meteen waarom het een hit is. I've got it.

Maar wat moet IK dan anders doen. Ik film een paar keer op een andere manier, doe wat extra "knippen, maar al snel komt het onecht over. Vooral ook onduidelijk en dat is met een DIY nou precies waar ik mijzelf altijd aan irriteer wanneer ik ze kijk. Vaak zijn het Amerikaanse filmpjes die ik kijk, ze gaan van de hak op de tak gaan met een intro die heeeeeeeeel langdradig is. Ik denk dan constant: "Ja? en wanneer ga je het nu vertellen?" Doorspoelen en nog een stukje doorspoelen, oeps te ver, nou dan maar weg klikken en op naar de volgende.

Ondertussen stromen de reacties binnen en ik laat ze aan Miss Charly lezen. Eigenlijk zijn ze tot nu toe allemaal positief. Vooral het rustig en zo lekker duidelijk vertellen wordt gewaardeerd.  Zie, mama doet het best goed.

De conclusie van Miss Charly...... Tja maar jullie zijn natuurlijk ook al, een soort van oudere mensen. Maar dat bedoel ik postitief hoor.  Afin, ik hou het bij mijzelf, dit is het en daar moet men het maar mee doen.
Mocht je nou ook een leuke jonge dame willen horen over haar kamerinrichting, ze doet het echt heel leuk,  kijk dan eens naar de filmpjes van Miss Charly, vlot en inclusief koprol.

Ja dat laatste zie je mij toch echt niet doen.







4 opmerkingen:

  1. Haha, geweldig! Het lijkt wel of ik het geschreven heb, want ik krijg ook constant commentaar hoe ik foto's of filmpjes maak. Want tja, Enzo Knol wordt hier ook dagelijks bekeken en helaas, daar kan ik niet tegenop. Laten wij, als oudere mensen hihi, het maar houden bij de filmpjes op onze manier.
    Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Martine,
    Wat fijn om te horen dat ik niet alleen sta in deze hahahaha. In mijn DIY van aanstaande zaterdag ben ik (op advies) wel wat meer in beeld. Ik luister dus toch wel een heeeeeeel klein beetje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh nee echt mijn zoon (bijna 6) praat constant over enzo knol en dan denk ik over wat heeft die het nu ... hij bekijkt de filmpjes op you tube ... ik moet echt eens meekijken dan precies ...
    knappe dochter trouwens ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jou filmpjes worden niet voor niets zoveel beken bij enDIY is een duidelijke uitleg heel prettig als je dochter op jou lijkt mag je best in beeld komen hoor dat moppie is beeldschoon

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je bericht achter